Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Sign In with OpenID

Comunicacio RC amb Multiwii

Hola!

Tinc un petit dubte.
Ahir al taller flone q tenim montat a l'ateneu la porka (aprofito x fer publicitat), vai veure una cosa curiosa que no entenc:

Tinc el RC i TX bindejats correctament. Aleshores conecto la Multiwii al MultiwiiConf i inicio la captura. Primer conecto la senyal del Throotel del RC als pins del thr de la multiwii i observo com en el multiwiiConf es veu com modifico el thr.

Fins aqui el funcionament es correcte.

Pero despres vaig intentar conectar la senyal del thr del RC als pins del Yaw de la Multiwii (nomes x comprovar q al multiwiconf el yaw tambè es mouria) i en comptes de moures del yaw, es va moure el aux1!

Seguint les probes vaig veure q cuan conectava la senyal als pins del pitch es movia el roll de la multiwiiconf.

Es a dir, q la senyal q conecto als pins de la multiwii despres es diferent al q es veu en el multiwiiConf.

Això es normal?

Comments

• Doncs no es molt normal :)
    Suposo que la configuracio de la placa es la adecuada, diferents plaques tenen asignats els pins de diferent manera.
  • Ok,
    Pero a la placa esta escrit yaw pitch i aixo, vui dir que hauria d'estar b :S
  • Diria que no si tens la placa mal configurada.
    La asignacio de que es pin d'arduino es quina senyal es fa via el software de multiwii.
    Eixa inscripcio es suposant una bona configuracio.
  • La configuració per tant es tocaria al config.h?
    La veritat sk el config.h es un copy/paste del que ens vas pasar tu.
    En principi els pins haurien d'estar ben configurats.

Aquest dimecres buscare com configuraro bé
  • No ho he trobat!!! >.<!
    Al final he agut de trobar a modo de prueba error en quin pin havia de connectar cada canal del receptor.
    Per exemple, el ch5 (el aux GEAR) ha acabata connectat en el pin q fica Yaw..

Sign In or Register to comment.